Upravljanje nekretninama
niz usluga
Ove usluge su namjenjene vlasnicima nekretnina koji ne borave na području Rovinja ili Hrvatske, te im je potrebna pouzdana osoba koja bi vodila računa o stanju u kojem se nalazi njihova nekretnina, te o gostima kojima se ista daje na raspolaganje. Usluge koje nudimo su sljedeće:
Briga o nekretnini
Briga o apartmanu/stanu/kući (cjelogodišnja, polugodišnja)
1) BRIGA O APARTMANU (POLUGODIŠNJA)
Usluga uključuje pregled apartmana dvaput mjesečno (struja, voda, bojler, TV/ satelit, klima, kupaonica, kuhinja, biljke). Ujedno pomažemo u rješavanju problema sa susjedima, uključujemo grijanje/hlađenje prije dolaska gostiju (po dogovoru), informiramo klijenta o stvarima koje se trebaju popraviti ili zamijeniti, organiziramo popravke, dočekujemo dostavu namještaja, fotografa, agente ili slično. U ovu opciju uključeno je do 6 usluga u jednoj godini*, usluge koje spadaju u ‘Pripremu apartmana za iznajmljivanje’ nisu uključene, kao ni organizaciju usluga prilikom renoviranja apartmana. Klijenti koji koriste ovu uslugu nakon što su iskoristili svih 6 usluga, imaju pravo na 25% popusta na cijenu usluge ‘organizacija popravaka’ u slučaju potrebe. Usluge van radnog vremena nisu uključene. Navedene usluge su dostupne od listopada do travnja. Klijent koji koristi ovu i opciju ‘administrativni poslovi vezani uz apartman’ smije besplatno postaviti link za svoj apartman na našu web stranicu ‘ELIM’.
2) BRIGA O APARTMANU (CJELOGODIŠNJA)
Usluga uključuje pregled apartmana dvaput mjesečno (struja, voda, bojler, TV/ satelit, klima, kupaonica, kuhinja, biljke). Ujedno pomažemo u rješavanju problema sa susjedima, uključujemo grijanje/ hlađenje prije dolaska gostiju (po dogovoru), informiramo klijenta o stvarima koje se trebaju popraviti ili zamijeniti, organiziramo popravke, dočekujemo dostavu namještaja, fotografa, agente ili slično. U ovu opciju uključeno je do 12 usluga u jednoj godini*, usluge koje spadaju u ‘Pripremu apartmana za iznajmljivanje’ nisu uključene, kao ni organizaciju usluga prilikom renoviranja apartmana. Klijenti koji koriste ovu uslugu nakon što su iskoristili svih 6 usluga, imaju pravo na 25% popusta na cijenu usluge ‘organizacija popravaka’ u slučaju potrebe. Usluge van radnog vremena nisu uključene. Organizacija popravaka nije dostupna u sezoni (svibanj-rujan), osim za hitne slučajeve.
Klijent koji koristi ovu i opciju ‘administrativni poslovi vezani uz apartman’ smije besplatno postaviti link za svoj apartman na našu web stranicu ‘ELIM’.
* U slučaju da klijent nije zadovoljan ponudom majstora za obavljanje određenog posla, traženje novog majstora računat će se kao druga usluga. Ukoliko klijent odustane od određenog popravka, nakon što je popravak već prethodno organiziran, usluga će se svejedno računati.
Priprema apartmana za iznajmljivanje
Opcija uključuje organizaciju raznih završnih poslova, kao npr. montaža kuhinje, dostava i montaža štednjaka i slične poslove koje treba hitno obaviti prije iznajmljivanja apartmana u ljetnoj sezoni. U opciju je uključeno maksimalno 15 usluga.
Održavanje apartmana
Održavanje apartmana
Kupovina i dostava
U uslugu kupovine je uključena nabavka potrepština za Vaš apartman i goste na Vaš zahtjev. Dostavljamo robu do 10 kg težine, a u slučaju da je težina robe preko 10kg angažiramo posebnu službu dostave koja nije uključena u cijenu.
Organizacija popravaka
Uključuje usluge koje je potrebno sprovesti prilikom organizacije popravaka u apartmanu: pronalazak majstora/servisa, slanje predračuna klijentu, konačno dogovaranje posla, provjera učinjenog i kontaktiranje klijenata kako bi se potvrdilo da je popravak izvršen u skladu s njihovim zahtjevima, preuzimanje i dostavljanje računa knjigovođi. U slučaju da klijent odustane od popravka nakon što je posao već organiziran, vrijeme potrošeno na organizaciju bit će obračunato i naplaćeno.
Rješavanje problema sa susjedima
S obzirom da je zbog drvenih konstrukcija građevina u staroj gradskoj jezgri lošija izolacija, postoji mogućnost problema sa susjedima. Kako bi ih spriječili, nudimo Vam uslugu putem koje pravovremeno rješavamo moguće konflikte između Vaših susjeda i gostiju kako bi iznajmljivanje Vašeg apartmana proteklo u najboljem redu. Osim toga, trudimo se uspostaviti i dugoročno održavati dobre odnose sa susjedima u Vaše ime tijekom cijele godine.
Ostale usluge vezane uz brigu o nekretnini
Ostale usluge
Briga o gostima
Doček gostiju
Prilikom njihovog dolaska, dočekat ćemo goste na utvrđenom mjestu, poželit ćemo im dobrodošlicu i odvest ćemo ih do apartmana. Gostima će biti uručen ključ apartmana te ćemo im, na njihov zahtjev, prenijeti korisne informacije o Rovinju. Prilikom odlaska, susrest ćemo se s gostima, zahvalit ćemo im na dolasku, pozvati ih da ponovno posjete Vaš apartman te ćemo preuzeti ključ Vašeg apartmana. U ovu opciju nisu uključene usluge van radnog vremena.
Usluga dočeka gostiju uključuje do 1h rada koji započinje od utvrđenog vremena dolaska kojeg su javili gosti. Svaki sljedeći sat se naplaćuje posebno.
Prijava gostiju (na policiju i turističku zajednicu)
Nakon dolaska, gosti će biti prijavljeni u Turističkoj zajednici i policijskoj postaji te će u skladu s prijavom biti uneseni u Knjigu gostiju. Knjiga gostiju bit će ovjerena na policijskoj postaji na kraju godine. Prilikom odlaska, gosti će biti odjavljeni. U ovu opciju nije uključena provjera Knjige žalbi.
Preuzimanje plaćanja i uplata na bankovni račun, čuvanje jamčevine
Na dan dolaska, preuzimamo uplatu za boravak od gostiju i izdajemo račun za određeni iznos, a po dogovoru preuzimamo i određeni iznos kao jamčevinu u slučaju štete koja će biti vraćena gostu nakon pregleda apartmana na dan odlaska. U ovu uslugu nije uključena konverzija strane valute u kune. Vašem knjigovođi se dostavlja kopija računa, a iznos koji su gosti platili za boravak se uplaćuje na račun Vaše tvrtke. Na dan odlaska apartman se pregledava, te ukoliko nije uočena šteta gostu se vraća jamčevina. Kalkulacija PDV-a i boravišne pristojbe za potvrde o plaćanju nije uključena u ovu uslugu
Ostale usluge vezane uz brigu o gostima
Ostale usluge
Administrativni poslovi
Administrativni poslovi vezani uz apartman
Opcija uključuje rješavanje administrativnih poslova vezanih uz apartman kao npr. kategorizacija (jednokratno), cjenik (obnavlja se svake godine), inspekcije Turističke zajednice, provjera Knjige žalbi, kontakti s odvjetnikom, preuzimanje i dostava pošte knjigovođi, obavještavanje i informiranje klijenta te bilo koja vrsta pomoći potrebna tokom godine. Opcija uključuje do 12 usluga u jednoj godini.
Klijenti koji koriste ovu uslugu imaju pravo na 25% popusta na cijenu ‘pojedinačnih usluga’ u slučaju potrebe i po dogovoru. U opciju je uključena mogućnost korištenja mojeg imena kao kontakt – osobe/ predstavnika Vaše tvrtke u Rovinju. Klijent koji koristi ovu i opciju ‘briga o apartmanu’ smije besplatno postaviti link za svoj apartman na našu web stranicu ‘ELIM’.
Administrativni poslovi vezani uz kategorizaciju i prijavu gostiju
1) Administrativni poslovi vezani uz kategorizaciju (rješenje o kategorizaciji):
Usluga uključuje preuzimanje svih dokumenata potrebnih za kategorizaciju, dostavljanje dokumenata Turističkoj zajednici, otvaranje apartmana prilikom uvida inspekcije te preuzimanje rješenja o kategorizaciji nakon što je postupak okončan.
2) Administrativni poslovi vezani uz prijavu gostiju
Usluga uključuje preuzimanje svih dokumenata potrebnih za prijavu gostiju na ime Vaše tvrtke nakon dobivanja kategorizacije, predaju dokumenata Turističkoj zajednici i policiji te preuzimanje registracijskog broja od Turističke zajednice i policije nakon što je postupak okončan
Ostala administraciju (konverzija strane valute u kune, kalkulacija PDV-a i boravišne pristojbe za potvrde o plaćanju, provjera Knjige žalbi, izrada cjenika i kućnog reda i dr.)
1) Konverzija strane valute u kune prije uplate na račun
U slučaju da gost želi platiti smještaj u stranoj valuti (bilo koja druga valuta osim kune), iznos će biti promjenjem u kune prije uplate na bankovni račun.
2) Kalkulacija PDV-a i boravišne pristojbe za potvrde o plaćanju
Usluga uključuje kalkulaciju PDV-a i boravišne pristojbe za račune koje se predaju Vašem knjigovođi (vidi primjer u info listi) u slučaju da klijent ne može ili ne želi to obaviti sam.
3) Provjera Knjige žalbi
Nakon svakog odlaska gostiju provjerava se Knjiga žalbi. U slučaju pismene žalbe, Knjiga se dostavlja uredu Turističke zajednice.
4) Izrada cjenika
Izrada cjenika je zakonski određena te se u skladu s time cjenik mora svake godine izraditi i izložiti na vidljivo mjesto u apartmanu. U uslugu nije uključeno plastificiranje i uokvirivanje cjenika.
5) Izrada kućnog reda
Prema zakonu, u svakom apartmanu mora postojati kućni red na 3 jezika te mora biti izložen na vidljivom mjestu. U uslugu nije uključeno plastificiranje i uokvirivanje kućnog reda.
Ove usluge nudimo zasebno ili u paketu, po želji vlasnika.
Cilj nam je ispuniti svaku potrebu koju naši klijenti imaju, te smo u mogućnosti pružiti i dodatne usluge na zahtjev klijenta.